Toa vistelse!

Okej äventyret började redan på morgonen!En vanlig morgonrutin som ska göras är att gå och kissa, så in på toaletten och mitt dummefan så låser jag dörren ( även fast det bara är jag som är hemma i huset )Mm torkat mig ren och fin och ska kliva ut, ikke!!! Låset har fastnat! Ringer till Carl och asgarvar och säger att jag inte kommer ut, ja det slutade med att han fick köra från jobb och klättra in genom badrumsfönstret och öppna! Som tur var så hade han också problem med att öppna och han höll med mig för en gångs skull att jag INTE hade klarat detta alone!



Kommentarer
Skickat av: mamma

Är ju du i ett nötskal!!!

2012-03-02 @ 13:19:44
URL: http://sjeen.blogg.se/
Skickat av: carl

hahaha! ja idag vart ingen turdag för dig direkt! tacka det svenska postverket för din befrielse från toaletten! ;p

2012-03-02 @ 17:41:42

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0