Min helg!

Min helg bestod av att jag åkte ner till Carl i torsdags!
Helgen har bestått av vin film mys och lite mer mys!
I lördags så väckte Carl mig med i princip att jag skulle klä mig som jag gör på en vanlig shopping dag, så upp o hoppa och på med festblusen !
Iväg rullade bilen, och jag satt som ett litet barn och frågade är vi framme snart, vart ska vi, är det långt kvar!
Bilen rullade in i malmö och min första tanke var ju att vi skulle på shoppingcentret Entre, men ikke det försvinner ur mitt synfält och bilen rullar vidare ner mot det nybyggda Malmö Mässan huset!
Där kliver vi in och jag har ingen aning om vad detta handlar om, det var den årliga Hem & Villa mässan.
Vilket jag tyckte var skitmysigt att gå där och kolla och bli inspirerad!
Efter ett par donuts där inne så rullar bilen vidare mot ett annat stort hus där det var film mässa!
Det var mer häftigt att gå på och kul! Där vart några kändisar också faktiskt!
När vi rullade hem så åkte vi hem till Erica och kom överens om att det blir vin och melodifestivalen så på med festskorna och hem till henne! Kvällen slutade på Harrys  ( Ovanligt )

Det här har vart den bästaste helgen på länge och jag känner mig så jävla glad!
Tack Carl





Kommentarer
Skickat av: mamma

En perfekt helg med andra ord!

2012-03-06 @ 16:23:54

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0