Kiropraktorn

Godkväll!
Ska snart krypa till sängs ska bara prata färdigt med Carl.
Idag har vart en svinrolig dag på jobbet, mycket skämt och skratt, jag älskar det!
Jag vet att det är vanligt osv men jag har fan fått ett eget anställningsnummer så jag kan stämpla in och ut det känns så kul bara!

Mindre kul var idag att efter jobbet så åkte jag till kiropraktorn inne i stan, har haft så jävla ont i ishias nerven tror det stavas så, medans alla andra har skrattat åt mig och inte trott mig så sa min underbara kiropraktor Martin att när han klämde och kände på mig att " Oj du borde gått hit tidigare, och att mina muskler nere vid höften var i princip paj" nä men de var tydligen jätte muskelknutor och eftersom det är det där uppe så drar sig muskeln som går via rumpan och benet också vilket trycker på ischias nerven!  Så in your face :) Det är jag & den där Martin!

Det vart lite onödig information ( min blogg )
Godnatt klockan ringer 05:40!



Kommentarer
Skickat av: carl

get well!! sweetheart!

2012-03-14 @ 18:06:18

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0