2012 börjar kanon!

Det är så skönt att det är du och jag igen, på riktigt. Sådant som varit är bortblåst och allt känns nytt o fräscht. "People do crazy things when they're in love". Vi har fått en riktig nystart tillsammans, och vill inget hellre än att få in en vardag igen och bygga upp alldeles vårt eget liv. Vi har kännt varann ett tag nu, sedan vi började skolan och vi kan varandra ut och in och ändå är jag nykär! how sweet isn't that! Att vi båda har jobb och pengarna snart börjar rulla in känns fint. Det går bra för oss båda och nästa steg är att hitta jobb åt mig i västra götaland så snabbt som möjligt så vi kan flytta ihop leva ihop igen. Vi har underbara helger tillsammans och det är lika tråkigt att skiljas åt varje gång. Veckodagarna ifrån varandra går ändå bra och det pirrar i magen när jag tänker att få träffa dig igen till nästkommande helg, jag tänker på dig varje ledig sekund och då måste det vara positivt! 2012 har börjat så bra för mig och för OSS och jag hoppas att varenda töntigt rykte om end-of-world-2012 inte är sanna, fan vad surt det hade varit för oss, att bli snuvade vid mållinjen. Is it true å andra sidan...då gräver jag en grann bunker till oss nånstans att krypa ner i, där vi kan vänta och gotta oss med bunkrade burkkonserver för att sedan komma upp och repopulate the earth ...tillsammans!

// Carl



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0