Röd backe innebär att man vrider knät!

Godkväll!
Nu har jag vart i backen och gjort mina broms spår över hela backen.
Det var ju några år sen man stod på skidor så jag bad om att få börja i den lätta backen, jo tjenna.!
Hamnade i den röda backen, vilket innebär den näst brantaste backen.

När jag ser dem där små ungarna på typ 7 år åker förbi mig med ett leende så inser jag hur dålig jag är, men slutet på den här dagen gick det riktigt bra, så när jag åkte ner så kände jag att jag klarar fan allt, lite tålamod bara.
Fast å andra sidan så startade inte åkningen så bra, det första jag typ gör är att mina skidor korsas så jag faller ju som en valross i snön och mitt ben vrids, F var väldigt noga med att säga innan åkningen att  " Ja skidan lossnar automatiskt om du faller " Men ikke. så där trodde jag min skidåkning var över!




Kommentarer
Skickat av: mamma

Konstigt om du inte brutit nåt!

2012-01-07 @ 22:53:16

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0