Mitt 2011



Jag flyttade in i min lägenhet som jag hade köpt
Var med mina vänner var dag.
Lägenheten renoverades





Skolan började igen, vilket var skönt för att få en vardag igen
Det var fest fest och fest
Jag saknade fortfarande Patrik mycket





Var i Torekov och kollade in hur mysigt det var där med Erica & Carl
Var och shoppade i malmö
Grillade med Erik, Frida & Sebastian uppe vid Skäralid vilket var jättekallt men trevligt




Träffade Magnus, var mycket uppe i Stockholm
Fick testa på att festa på Stureplan, vilket jag älskade
Blev valborgsfirande ute i Carls stuga vilket slutade en natt/kväll på 57:an





Åkte upp till Norrand tillsammans med M på hans "affärs resor" fick se många vackra städer på vägen
Fick för mig att jag skulle ut och gå varje morgon, det blev bara en morgon
Var på min kusins konfirmation
Började min skolpraktik på Labbet på vårdcentralen där jag trivdes som fisken i vattnet
Var och besökte blodbussen och lämnade blod givetvis
Var över och besökte Ven, vilket jag förälskade mig direkt i, vilken underbar plats





Jag var på stranden för första gången, vi brände sönder oss
Köpte mig äntligen en bärbar dator
Var ute och festad i Carls stuga dagen innan midsommar var både i Båstad och sen Helsingborg
Åkte till mamma & dem i husvagnen och firade midsommar tillsammans med dem, sen på kvällen så vart det hem till Tolle´s husvagn och dricka några öl.




Var och såg min favoritfilm på bio, Transformers 3
Jag fick mig min älskade katt, missen
Jag fyllde 22 år, och det firade jag med vänner på Restaurang Haket med god middag och vin, sen vart det fest
Jag fick ett blombud som jag inte har en aning om vem dem kom ifrån
Mamma och familjen kom och plockade upp mig sen så åkte vi till Tovili i köpenhamn och stekte i solen tillsammans med karusellerna och sockervaddet





Jag och Carl var på Bakken i köpenhamn
Besökte "konstverket" Nimis i Höganäs
Det blev en kräftskiva hos Carl
Mina vänner drog med mig på någon burnout i Bjuv, det var väl sådär uppskattat, men härligt väder var det





Bokade en resa till Turkiet, vilket var skitkul det behövdes verkligen
Köpte mig en iphone





Sålde min lägenhet
Jag och Carl åkte till havet och gick och vandrade runt omkring
Fick tillbaka min värk i min vänsterarm som jag fått nu de senaste två åren
Erica hade fest hemma hos sig, kvällen slutade på Harrys
Träffade N





Var på flera bio´sar tex Tower Heist, In Time och favorit filmen Real Steel tillsammans med Niklas
Var på Ullared
Var på goda middagar
Var och åt julbord på Ikea, där "Mat Tina" kom fram till mig och tyckte jag var snygg i håret, ( hade snygg färg )





Var mycket med min fina vän Pernilla
Carl och Dalle visade mig Braveheart och även en kvälls promenad inne i Helsingborg
Var på fest hemma hos Dalle i stan tillsammans med Erica, Pernilla och Carl vilket var sketkul, kvällen slutade på Harrys
Det blev pepparkaksbak hemma hos Niklas, vilket var jättemysigt och trevligt
Åkte till Borås på en arbetsintervju och fick se hur mycket snö som helst
Julafton firades hos min Moster vilket var mysigt och trevligt
Jag fick ett blombud utav Fredrik
Och nyårsafton så hade jag middag här hemma med vänner sedan blev det som likt förra året att skaka rumpa på Grand Hotell, vilket var så jävla kul
Nyårspussen fanns där också iår






Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0