Gästbloggar: Därför

I mina ögon är du helt underbar ...du kan starta världskrig och få fred på jorden på samma gång. Du har alltid en idé hur man ska lösa situationer och hitta på saker, och det brukar bli som du vill! I andras ögon är du kanske bortskämd och ha-galen men i mina ögon förtjänar du det du vill ha. Jag älskar att att svara på dina roliga frågor när du upptäcker något nytt och försöka ge svar på dina funderingar och frågor (ibland är det omöjligt). Jag tycker om att se dig lysa upp när du blir överraskad och glad över något, och höra hur på dina alltid storslagna tankar och fantasier. Du förgyller min dag! ...och varje dag med dig är ett äventyr. Under en dag med dig kan man få höra och uppleva allt! "varför är bananer gula? ...ska vi ut och jogga ikväll istället för att se på baywatch? ...ska jag köpa dessa skorna? ...är mitt läppglans fint?" Du ger färg åt mitt liv som ingen annan kan. Mitt i allt som händer så kan du även få viktiga saker att hinnas med, du är energisk när du vill det, och ibland är du världens lataste. Ibland orkar du inte resa dig för att ens hämta ett glas vatten utan ler sött istället och frågar försiktigt om jag kan hämta det åt dig. Självklart är det en latmasks baktanke med det, men jag smälter för dig och älskar det. Men när det verkligen gäller vet jag ingen annan jag hellre vill ha vid min sida. Du är ingen toffel, du bryter inte ihop när det är knivigt utan behåller lugnet och löser situationer. Du har den sötaste nos jag sett och dem roligaste funderingar och tankar om livet jag stött på. Jag vill finnas för dig alltid.

Därför älskar jag dig.

/Carl

 

 

 

 


Kommentarer
Skickat av: mamma

Rart!

2012-03-02 @ 13:21:40
URL: http://sjeen.blogg.se/
Skickat av: totte

aaawwww

2012-03-06 @ 21:47:19

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0