50 års fest!

Min helg har vart awsome!
I Fredags så åkte jag hem till Pillan, och vi drog till Harrys i klippan och tog oss två öl mitt på ljusa dagen då solen lyste, där bjöds det även på en liten bufée.
Under tiden så kom vi fram till att jag snor med mig Pillan till Borås så Carl kom och hämtade oss efter jobb sen var det snabbt hem för att packa och rulla farfars bilen mot Borås.

Jag och Pillan drog på tjejkväll hemma hos min vän Carro där det var vin och öl sen vidare in på Harrys i stan där bjöds det på drinkar till höger och vänster och pillan låg till sist på golvet och dansade ;)!

Dagen efter så var det till att tvinga sig upp för att dra till stan och köpa present till lilla pappi som har fyllt 50, hem och göra sig iordning och åka ut till lokalen!
Där var skitkul, kul att träffa alla gamla ansikten igen och såklart Pappa.

Jag och Carl





Jag och min babysister Josse





Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0