Mina lovely dagar!

Just nu leker bara mitt liv känns det som, jag är lycklig eller aa kanske inte lycklig så men jag är glad vaknar varje dag med en skön känsla. Och det känns så jävla skönt att äntligen kunna göra det.

Idag så träffade jag en viss person vid banken för att reda ut saker och ting på ja just det banken, och jag bara kände "fyfan" inte för själva personen men sättet personen har! Vem fan skryter med ett leende på läpparna att  " Jag klagar inte för att jag får kn...a!" Jag bara kände då gå och klipp dig och skaffa dig ett liv!
Nä sådant omoget folk väljer jag bort ur mitt liv, de ger mig ingen energi utan bara tar min energi! Men nu är alla band klippta.


 
Idag på väg till nyöppna väla!






Kommentarer
Skickat av: Anonym

Bra skrivet!! Skönt att allt är uppklarat och färdigt, så du slipper han :P

2011-09-01 @ 22:49:19
Skickat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-02 @ 17:59:05
Skickat av: Felicia

Känns lite omoget, men fortsätt och kör på, och lev livet du!!!



PUSSEN

2011-09-02 @ 20:41:47
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0