old goes new

För ett år sedan nu så tog det slut mellan mig och P efter fyra år och jag kollade här i bloggen lite vad vi hittade på, och jag kom fram till enbart detta, varför blir man snyggare när man blir singel? Jag vet att jag var noga med mitt utseende innan men vad fan har hänt liksom, jag såg ju ut som ett ruckel? Det enda som var bra var att jag hade större lökar! Men det säger inte allt om en tjej;)






Sen har vi året då allt förändrades tycker ju jag iallafall. Så det är väl bara att konstatera att, vilket underbart år det har varit, och snyggare har hon blivit! ( enligt mig själv ) Hur kommer jag se ut 2012! Nä på med joggingskorna och lägga chokladet på hyllan!








Kommentarer
Skickat av: skäggig gubbe

jo visst fan harru blivit grannare med tiden :-)

2011-11-23 @ 00:52:55
Skickat av: lasse 45

bild1. den lilla söta tjejen på bild ett vill jag ge ett redit tuttknull för att sedan spruta i munnen.



bild2.tjejen på bild två vill jag ta så hon skriker medans pojkvännen tittar på.



bild3.på bild tre vill jag ta henne bakifrån över vasken och dra i det kastanjefärgade håret.



bild4.tjejen som redan ligger ner vill jag stå lutad över och ge ett slafsigt munknull.



bild5. hon på bild fem är bara sockersöt så henne vill jag hellre ta på bio eller tivoli.



kramar från lasse 45

ring 0736131568 för heta stunder



vågar inte visa mig på nätet pga min fru men länkar till min tvillingbrors hemsida om du vill se hur jag ser ut ;-)



http://www.string-emil.de/



2011-11-23 @ 01:08:48

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0