Säger man bara hejdå till det som var?

Godkväll!
Precis kollat på Chelsea - United och ja självklart vann Chelsea med 2-1
gott!

Idag har jag varit i Malmö med Erica och Carl och den här dagen var den bästa dagen på länge, jag har nog aldrig skrattat så här mycket på en och samma dag, det var välbehövligt. ( heter det så? )
Vi var först på Entré så vi släppte av Carl och sprang till våra flickaffärer, handlade endast en tröja.
Sedan bar det av in till stan för att gå till Zara, hittade ingenting, konstigt nog.
Sen stack vi till Center Syd och där blev det ett par vår jeans.
Vi åkte klockan 9 imorses och var hemma klockan 18.
Gottit

Som sagt jag har inte riktigt kunnat ha ett leende på läpparna den sista tiden du och jag vet varför men i söndags så tog allt slut och du bad mig gå vidare utan dig, mitt hjärta slets verkligen i tusen bitar när de orden kom i ansiktet på mig men jag uppskattar din ärlighet och väljer att gå vidare. Igår trodde jag att jag skulle gå under kände verkligen att allting var över och vad ska jag nu ta vägen? Idag insåg jag att vänner betyder mer än något annat och idag har jag fattat/insett att livet går faktiskt vidare.
Låter kanske löjligt eller idiotiskt att kunna säga så bara en dag efter att jag mådde så dåligt, men jag har mått dåligt i fyra månader nu och dagen kommer då man förstår att man måste gå vidare utan personen som man älskar av hela sitt hjärta.
Detta var inte vad jag ville, men jag lyssnar på vad du säger till mig och jag hoppas att det kommer från ditt hjärta att det är detta du verkligen vill, Hejdå min fina Kärlek


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0