Kattungar!

Okej jag erkänner!
Jag har ju en kisekatt, den här katten har jag sett utanför mitt hem flera gånger och hon har varit riktigt mager, jag har faktiskt funderat på att ställa ut mat men då kommer det väl tusen katter. Så att en vacker dag så tog jag faktiskt med henne upp till mig och hon gjorde sig hemmastadgad med en gång! Jag fick åka och köpa låda och lite kattsaker och hon skötte det där galant. Så jag valde faktiskt att ha kvar henne, med tankarna att " De som äger henne klarar inte av att sköta henne" eftersom hon var sååå mager.

Men nu till det roliga då igårkväll så börja kattfan att blöda och slicka sig och ha sig tänkte vafan är det som händer och jo då jag har ju tyckt hon blivit tjock men det har ju jag trott vart för maten men icke igår kom det tre små söta kiseungar :)


Söta? ( Jag vet dålig bild men inte lätt att få dem att vara stilla ;) )







Kommentarer
Skickat av: Micki

Hej! Jag är just nu med i en fototävling på ' http://www.elgiganten.se/semesterbild ' och det skulle vara riktigt snällt om du skulle vilja rösta (men bara om du tycker att jag förtjänar det) Har lagt upp några foton på bloggen som jag tävlar med & även länken. Skulle bli riktigt glad om du kikar på dom! Kram!

2011-07-11 @ 12:45:56
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/
Skickat av: mollie

vad söta jag vill också ha kattungar



jag ska fråga mamma om vi kan åka och hälsa på dig någon gång

2011-07-11 @ 13:08:46
Skickat av: Wilma - EN FOTOBLOGG!

Gud vilken fin blogg du har!

Kolla in min! :D



Supergulliga, lägg ut en till bild sen, en bättre ^^

Jag ÄLSKAR små djur och söta djurbebisar!



PS. Gå in på beccadesign.se, det är en superbra sida!

2011-07-11 @ 14:03:09
URL: http://imagons.blogg.se/
Skickat av: Josefine

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Gör som jag gör, och starta du med!



Gå in på min blogg och klicka på länken i mitt inlägg :) Du kan börja tjäna pengar på bloggen på nolltid!

2011-07-11 @ 15:59:23
URL: http://josseish.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0