Mobilblogg: Begravningen

Okej lite väl tidigt hoppas jag att jag ska läggas i en kista och få en massa jord kastad på mig och få höra några meningslösa meningar av en präst.
Men nä det tyckte inte begravningstanten som var på besök i skolan ( okej hon menade kanske inte att man skulle dö nu men ) Så eftersom jag räckte upp min arm och använde mitt kloka huvud till att fråga henne " När är det dags att fylla i en sådan", jag hade ju väntat mig kanske ett svar som " när man börjar bli gammal och grå ".
Men ikke, hon tyckte att man redan nu skulle fylla i sina önskemål om sin begravning.
Så man ska kanske göra detta, man vet ju aldrig när olyckan är framme, eller när pumpen slutar slå, och tur är väl det.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0