En lös bio!

Med nöd och näppe han jag ta på mig jackan igår innan jag stängde dörren och kom ner för halva trappan då jag inser att jag glömde ju att låsa dörrjäveln!
Så upp igen för femtio elva trappor och låsa dörren och sen ner igen!
Anledningen till att jag var stressad var för att N kom tidigare än vad jag väntade mig så vart ju inte riktigt klar!

Bilen rullade in till Helsingborg sen en kall promenad upp till restaurang Haket.
Där valde jag en Pasta mazzar blabla någonting, villket jag inte skulle ha gjort!
Den var helt lovely god men fyfan min mage några minuter när jag vila efter maten. Eller så kan det bero på att N tvunget skulle ha det där jädrans kaffet! who knows!

Det blev en promenad upp till Biografen jag sa till N att vänta lite, sen sprang jag in på toaletten, satte på kranen för fullt och blupp så vart hela pastan i toalett stolen!

Nåja filmen vi såg " Real Steel " riktigt grym film! Hittils bland den bästa film jag har sett, sa ju det att Hugh Jackman inte kan misslyckas!





Kommentarer
Skickat av: C

"och blupp så vart hela pastan i toalett stolen" = hahahaha, så jäkla kul :D

2011-12-12 @ 23:31:48
Skickat av: mamma

Tur att du hann in på toa!

2011-12-13 @ 12:11:49

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0