Jennifer in Stockholm

Godmorgon!
Nu är jag på väg mot skåneland igen.
Ska både bli skönt att komma hem men samtidigt inte, känns som att detta har varit en välbehövlig semester.
Nu är man en ny människa känns det som med ett nytt humör och nya krafter.

I Stockholm har jag haft det suveränt, det har både vart lugnt men även full fart.
Jag har fått festa mitt inne i Stockholm på Stureplan, det vart riktigt nice passar mig perfekt. En massa bratz och bonne Jennifer haha!
Jag lyckades flirta in mig hos vakten så vi slapp kön på "Soap Bar" mycket bra gjort måste jag säga.
Nä snart åker jag tillbaka!

Det har varit ett gott sällskap och mycket god mat och många många skratt. Lovely





Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0