Jobbiga dagar men det går framåt nu

Idag var första skoldagen efter praktiken.
Riktigt kul var det att träffa alla igen.

Ikväll ska jag iväg och kolla på en lägenhet på klostervägen här i klippan.
Jag har funderat på att om man ska stanna kvar eller om man ska flytta hem till Borås igen, men känner lite att jag vill inte "rymna" ifrån något. Jag har ändå skapat mig ett liv här nere och tänker stanna kvar så länge det går.

Just nu känner jag bara aggression över en viss person och känner att detta verkligen är rätt beslut, efter det som hände igår. Fick ett sms där jag blev lämnad.
Jag får stå mitt kasst eftersom att jag ljög om att jag pratat med en bekant till P i ca 40 minuter ( Ja jag skriver det här så får alla se hur dålig jag är  ????) Jag döljde det och sa enbart att vi åkte hem tillsammans med ännu en bekant till P. Vilket det också var.
P väljer därefter att tro att jag har varit otrogen, vilket jag absolut inte har vart men jag orkar inte föra diskussionen för det är upp till han att välja att inte lita på mig.
Jag menar allt vi har gjort och upplevt tillsammans, två stora resor, byggt om där hemma händelsen i augusti och allt det som vi skulle göra i framtiden, så skulle jag inte riskera att förlora P på ett kvällsragg. nejnejnej

Så nu har jag sagt mitt om detta, och tänker lämna det här nu och gå vidare i livet.

Men nu tänker jag eller ja jag gör redan det tänka frammåt, kolla lägenhet idag och fortsätta plugga och leva mitt liv, jag ska köpa mig en liten kissekatt också :)


Kommentarer
Skickat av: Angelina

Lilla älskade hjärtat de gör ont att läsa det jag ser.. Jag sitter i samma båt som dig, en kille man gör allt för litar inte på än bara för att man får höra saker runt omkring än.. man vet själv efter så många år vad man känner. och precis som du säger ett krog ragg kanske förygller kvällen men inte fan hela livet man tänker mer än så när man står där och har två val otrohet eller trohet och trohet väger över det!! jag vet att du inte skulle kunna röra någon annan du pratar så fint om patrik och eran fina underbara lägenhet där du visade här ska barn rummet vara i framtiden. det är skrämmande hur förhållanden kan vända från bra till dålig på bara en dag. Men gumman glöm aldrig!!



" förhållanden är aldrig perfekta alla går igenom samma skit som alla andra, dom som är gjorda för varandra låter inte det ta ner dem " dagen du har hittat en kille som står kvar och som förstår och som pratar med dig då har du hittat rätt..



ibland måste man förlora sig själv innan man kan hitta sig själv igen det är jobbigt nu men vi är många som hjälper dig! många många !

2010-11-15 @ 14:08:19
Skickat av: camilla

förstår att det är jobbigt gumman. Men stå på dig. säger du att du inte har gjort något så har du inte det. det är precis som alla säger att ett förhållande grundar sig i tillit. finns inte tilliten... ja... vad gör man då? det handlar verkligen om att tro på den andra och som sagt: om du säger att det inte hände något så har det inte hänt heller.

tror dessutom att du e så vettig att göra som du säger: inte riskera ngt över en sån sak. därför en ännu större anledning att verkligen tro på dig!

2010-11-15 @ 14:12:17
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: totte

okej lycka till

2010-11-15 @ 14:13:37
Skickat av: Jennifer

Sånt händer ibland.. Det är jobbigt men man får helt enkelt ta nya tag och gå vidare om inte det fungerar.. Det viktigaste man har är sig själv och det ska man inte glömma.. Viktigast är ju att man själv mår bra!

Så ta tag i ditt liv och gå vidare..

Som man säger det är 1 av 1000 killar.. Var inte han den rätta så finns den rätta där ute!

Lycka till med lägenheten nu!

2010-11-15 @ 15:42:36

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0