Du fick mig att förstå vad ordet kärlek betyder.

Godkväll.

Jag tackar gudarna att skolan finns till, annars hade mitt liv sugit rätt så hårt just nu.
Trodde inte att man kunde sakna en person så här mycket, allt kändes faktiskt rätt så bra i början när det skedde men just nu känns det som att jag får panik, min matlust är totalt borta i och för sig så försvann den för ca 1 månad sen. Min lärare tyckte att jag skulle gå till en dietist haha. Det är rätt så bra ändå från 60 till 54,7.

Men till saken igen, jag älskar Patrik Tobias Möllerstedt och det kan ingen ta ifrån mig.
Vet att jag har svikit honom med förtroendet, men nu när allting ligger framme på bordet så känns det skönt, jag känner mig fri av att inte ha någonting som ligger bakom mig. Jag har pratat med min psykologilärare, inte bara pga detta utan även andra saker.
Alla människor kan ändras inklusive jag.
Ja nej nu tänker jag inte berätta mer om mitt hemska liv.

Men jag ska faktiskt börja titta på resa tillsammans med Angelina, antagligen sticker vi på jullovet, bort ifrån kalla sverige och ner till värmen.
Har även hittat en annan lägenhet också bara det att jag ska få tummen ur röven att skynda på, men är rädd för att sova ensam känner mig inte riktigt redo för det ännu så mina vänner är guldvärda som vill ställa upp så här.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0