Bara en massa tjat.

Kass uppdatering jag vet!
Men har min praktik just nu den har pågått i två veckor och jag har två veckor kvar.
Det är i Perstorp inom hemtjänsten, det är inte alls roligt eftersom att jobbet inte ger mig någonting.
Menmen två veckor kvar, det får väl gå snabbt hoppas jag.
Idag har jag haft storstädning här hemma, känns som man har det allt för sällan.
Får ta en rejäl julstädning sen istället.
Jag och Maik var ju på Saw 7 i 3D i lördags och den var riktigt bra tyckte jag, dock kunde det varit mer 3D effekter.
Före bion åt Cecilia, Maik, jag och Patrik på Rackis här i klippan det blev en plankstek!
Så nu vet ni vad jag har gjort de senaste dagarna.
Hejsvejs.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0