Perfekt i Tyskland

Nu är jag hemma från Tyskland.
Det har varit jättekul förutom i slutet när jag trodde att mina trampdynor skulle sprängas ( hade så jävla ont )
Vi gick i en del affärer och man hittade lite småplock här och där men så tänker man " när ska jag använda detta? " Så jag fick bara med ett par nya skor hem och en tröja.
Och vi hade så tur med vädret solen sken och det var skönt :)


Jag slänger upp det ikväll ( skorna ) för jag ska sticka iväg och jobba nu snart måste få i mig lite käk emellan.
Ush det är såååååå mycket nu hela denna veckan har varit och det är inte slut förräns nästa torsdag. Då ska jag sova!


Hoppas inte Cecilia blir allt för sur :) Jag tycker bilden är skitrolig haha !




Vädret såg inte så lovande ut när vi åkte igår kväll.








Kommentarer
Skickat av: Patrik

Vad härligt! Kul med förhållanden som håller! :) Själv så har jag varit med min flickvän i 5 år nu :)

2010-05-27 @ 18:41:49
URL: http://venustas.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0