Isadoras fina dop

Hej igår efter att jag slutat jobba 07:10 så stack vi till Borås.
Isadoras dop var klockan 14.
Det gick jättebra jag fick hålla henne hela tiden fram tills prästen skulle doppa henne i guds vatten, efter det tog Sara henne vilket var lika bra för hon började gråta (Undrade ju vad fasen han gjorde .

Efter kyrkan så var det hem til Saras föräldrar för att äta lite gott och present öppning.
Det var jättetrevligt så Tack Så Mycket


Kort efter att själva dopet är slut, jag glömde min kamera inne i rummet så.




Presentöppning





Pappret är mycket roligare än själva presenterna :)





Till denna fina tjej har jag nu blivit fadder till, här sitter hon i sin Hello Kitty lära gå vagn hon fick av mig och Patrik








Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0