Säger hejdå nu..

Ja det är lika bra ska nämligen gå på jobbet imorgon.

Torsdag: 13:30-21:30
Fredag :  13:30-21:30
Lördag :   7-21
Söndag:   7-15:30

Vilket kommer bli vääääldigt jobbigt men samtidigt väldigt roligt.
Det är som jag alltid har sagt det är sviinjobbigt att ta sig till jobbet men när jag väl är på plats så kan jag jobba hur många timmar som helst.


Sen en rolig sak att se fram emot är att Sara och Isadora ska komma ner på besök om någon vecka.
Då blir det nog att åka in till Helsingborg och gå och strosa där inne, hoppas att solen kan skina.

Jag och Sara i 1-an på gymnasiet tror jag








Kommentarer
Skickat av: sara

haha guuuu vilka hetingar! sexy!

jag längtar med, komemr bli så jääädrans skoj! jag saknar skåne soo mutch

2010-03-04 @ 11:10:02
URL: http://elisabethsara.weblogg.se

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0