Naket.





wehoo börjar känna mig frisk.
För er som inte vet så har jag vart lite krasslig sen typ förra torsdagen började känna mig lite snorig och så sen på söndagen så blev jag kass i magen och i onsdags så började jag känna smäror i bröstet så ringde ju genast till vårdcentralen men dem ville ju såklart inte ta emot mig.
Dem sa att det lät som det var inflammation på hjärtmuskeln jaha tänkte jag ja så sa dem men ta ibumetin så ska det gå ner.
Visst det har släppt men vafan det lät så allvarligt bara.

Jag hatar vårdcentralen någon mer som gör det?





Kommentarer
Skickat av: Louise

Nej tyvärr, köpte en liknande för ett tag sen.:)

2010-03-27 @ 20:17:02
URL: http://louisetennis.blogg.se/
Skickat av: elin har ordet

hejhej! Du var intresserad av den prickiga klänningen i min bloppis, den finns kvar så maila mig så fort du kan om du fortfarande är intresserad! :)

2010-03-27 @ 23:04:11
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0