Massa pengar till mig!

Ohoo jag vann pengar ikväll inte så mycket men mer än vad jag satsat iallafall och det är ju huvudsaken att man går plus.
Så grattis till mig.

Och idag fick jag deklaramationen också och när jag öppnade den och läste så fick jag rent ut sagt en chock!
15tusen ska jag få tillbaka.
Jag vet att dem drar alldeles för mycket skatt för mig så jag visste ju att jag skulle få tillbaka men kanske inte så mycket tillbaka haha.
Aja det är väl bara att tacka och ta emot och se glad ut.!

Jag var ju inne i Helsingborg idag också köpte bara ett par leggins faktikst och en liten present till Patrik inget märkvärdigt med det.

Har ni fått eran deklaration?








Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0