Godförmiddag.

Nu ska jag sätta igång igen med gymmet tänkte jag.
Jag och Maik ska dit ikväll för första gången sen Thailand
Jag klarade nästan mitt mål förra gången och det var att gå från 67 kilo till minus 10 jag klarade minus 9.
Så tänkte jag nu sätta upp ett nytt mål på ca minus 5 kilo till.

Förra gången vet jag inte riktigt vad jag gjorde för att klara gå ner så för jag tyckte inte att jag direkt körde hårdträning. Men det hjälpte nog med att i princip inte äta något alls.
Klart jag åt men det var inte mycket, trodde faktikst också att jag skulle gå upp kilona igen nu när jag har börjat att äta normalt men står kvar på 58 kilo.

Jag ser inte att jag har gått ner 9 kilo men det är en del som sett kort och dem säger att det syns jättetydligt så det ska bli kul nu och se om jag klarar till 53 kilo.




Kommentarer
Skickat av: totte

lycka till.

2010-03-09 @ 15:10:27

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0