Phuket

Hej pa er!
Har precis vart hos Johanna och Micke i deras rum och tagit mig en alkohol dryck ;)
Ska upp och vacka Patrik for han har sovit middag men sover fortf, klockan ar har nu 18:30
Idag har vi legat pa stranden och det har vart riktigt varmt idag sa jag och Johanna har legat i vattnet i princip hela tiden. Brant mig har jag ocksa gjort just nu onskar jag att det kan komma lite moln och regn for det ar sa satans varmt, men det fina vadret star i sig.

Igar eftermiddag sa akte vi in till Phuket town till kopcentret Central festival och handlade en del, jag handlade till exempel inne pa Zara och Patrik handlade i sportaffarer. Blir att aka dit fler ganger.

Det kanns sa kul for vi borjar redan fa farg sa det ska bli kul att se hur man kommer se ut om 2 och en halv vecka.
Imorgon ska vi antagligen ocksa boka en utflykt ut till PhiPhi Island men men vi far se.


Har ar lite bilder pa minigolfen som vi var pa plus en strand bild igar ocksa.



Jag laste igar att Sverige hade 3- har idag har det nog vart en 35-37 grader :)
(
ni kan ju garna komentera ocksa lite roligare att bli motiverad till att skriva pa min semester :) )











Kommentarer
Skickat av: Cecilia&Maik

Ser jättemysigt ut! Ja det ser ut som om ni fått färg men Patriks färg verkar vara mer röd än brun....Ha det jättebra!

2010-01-24 @ 12:53:02
Skickat av: Malin

Ja fortsätt skriva, det är kul att läsa. Gott att ni har bra väder. :D

2010-01-24 @ 14:13:39
Skickat av: mamma

Känner igen den vita klänningen du spelade minigolf i! Den köpte jag på Central Festival förresten. Du kan väl köpa nån liknande till mig fast större storlek!?

2010-01-24 @ 15:46:34

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0