Phuket zoo & Elefant ridning

God eftermiddag sager jag har ar klockan 18.
Idag har vi tagit en strand fri dag just for att vi brande oss sa igar sa istallet sa akte vi och red elefant och akte sedan vidare till Phuket Zoo.

Eloefant ridningen var jattemysigt Patrik var sa  "romantisk" och holl paraplyt for solen har vart riktigt varm idag.
Vi tog en tur pa 45 minuter och det var alldeles lagom. Det hande en liten rolig sak med mickes och johannas elefant tror han var forkyld sa dem tva fick elefant snor over sig :)
Och varan sket och hade vattenfall.

Efter ridningen sa var det Phuket zoo som gallde och dar inne gick vi pa olika show'er det var Monkey Show och Crokodile Show och Ap konserten var riktigt rolig och gullig medans krokodil showen var lite scarry faktiskt.
Men det var kul att fa se det med.
Det baste pa hela utflykten var att vi fick fotas med en riktig tiger, har tyvar inte det pa kameran utan vi fick kopa kortet men nar vi gick forbi andra gangen sa ville dem ta pa mig och johanna med min kamera.

Nu ska vi snart ga ut och ata lite kvallsmat och en annan drink kanske slinker ner ocksa.


Sa satans varmt sa det blir till att anvanda paraply



Vi rider elefant




Jag forsoker klappa en  bebis elefant



Jag och Patrik utanfor krokodil showen



Se vilka stora djur det ar i verkligheten nar man jamfor med en mannsika. Men tyckte anda han var sot








Kommentarer
Skickat av: mollie

Är det en riktig tigger ??? :):):):)

2010-01-28 @ 08:12:08

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0