Phuket Fantasea Phuket

Igar var vi pa en jattekulunderhallning.
Namligen Phuket Fantasea det var en show med elefanter och lite dans osv jag tyckte det var skitbra och rader den som aker hit att absolut ga pa det.
tyvar fick man inte ha med kameran in pa showen sa inga bilder darifran tyvar.
Efter showen gick vi runt dar inne och det paminde om liseberg fast utan karuseller vi vann en del mjukisdjur.

Idag blir det lugnt for jag har en ratt sa stor brannskada mitt pa brostorgen sa jag hoppas verkligen att det kommer laka fint det har namligen blivit blasor i det ocksa. Har fatt nagon salva sa vi hoppas pa det.



Mamma: Detta hade verkligen vart nagot for barnen Phuket Fantasea!


Komentera :)











Kommentarer
Skickat av: mamma

Ja det här missade vi. Här hade ungarna tyvkt om, var det dyrt?

2010-02-03 @ 10:01:07

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0