Mitt 2009

Jag tänkte skriva hela mitt år efter vad jag har skrivit i bloggen.

Januari
Vi började Prata om en resa till Thailand ihop med Micke och Johanna
Min familj plus Sara kom ner på besök vilket uppskattades oerhört mycket.
Min fina vän Sara var gravid och jag var överlycklig när hon hade bestämt sig.


Februari
Finaste Nova fyllde 1 år och vi köpte ett par supertuffa tenniskor till henne
Jag fick världens underbaraste godaste middag på alla hjärtans dag utav min fina pojkvän
Jag och Carro fick för oss att börja simma, det gjorde vi men vi tappade det lika snabbt igen


Mars
Jag köpte mina gladiatorsandaler som jag hade tjatat om jättelänge, tror ni dem blev använda mycket? Ne precis.
Patrik åkte på magsjuka och spydde utanför vid porten sen var han jätteynklig.
Vi bestämde oss för att vi skulle åka med Cecilia och Maik till Tyskland.
Jag och Patrik frös fingrarna av oss när vi fick för oss att vi skulle åka och kolla på Hif mot trelleborg
La ner dem första sparpengarna till Thailand.
Jag lät min mamma röra mitt hår och klippa topparna på det (
det blev bra )
Jag blev sjuk och fick inflammation på mina hörselgångar
Jag fick smak/tips utav Carro angående Ben&Jerrys glass, sen så var det kört
Var ute och festade tillsammans med Malin, vilket var SKITKUL
Vi köpte vårat efterlängtade kök


April
Vi åkte till Tyskland och bodde på hotell, Jag&Cecilia var iväg och shoppade medans Patrik&Maik kollade på en stor fotbollsmatch
Vi hade årets första grillning hos Cecilia & Maik och det smakade så gott
Vi började riva ner det gamla ruttna köket med stor hjälp utav Andreas och började bygga på det nya tillsammans med alla tusen skruvar från Ikea Michael var nere och byggde det så ännu ett stort tack till honom


Maj
Köket byggdes färdigt och vi var supernöjda
Mitt favoritlag Chelsea åkte ur Champions Leauge, fanfanfan.
Mamma och dem var på besök och jag fick visa dem havet inne i Helsingborg
Jag Michaela Niklas och Patrik var på Liseberg en heeel dag och hade skitkul, det var en riktig sommardag faktikst
Vi köpte en elgrill och grillade ett antal gånger vilket var mumsigt gott


Juni
Jag och Fredrik var inne i Helsingborg och gick inne på Kärnan
Vi var nere i Malmö hos Michaela på hennes student god mat och allting.
Jag letade efter en cykel, kom fram till att det vore väldigt praktiskt att ha en till sist kom min mormor&morfar med en cykel till mig
Mina fina vän Malin tog också studenten
Filmen Transformers 2 kom en utav mina absolut filmer.
Många sommarminnen sitter kvar allt badande och gröningen med Michaela.


Juli
Patrik och jag var iväg och kollade på Elfsborg-Helsingborg men såklart så förlorade Elfsborg

Jag fyllde 20 år och fick världens bästa start på morgonen utav min fina pojkvän

Patriks bil gick sönder när vi skulle hem ifrån Borås ( växellådan knasade )
Vi bokade våran Thailandsresa tillsammans med Micke&Johanna
Andreas hade en stor 25 års fest och fullast under kvällen gick nog äran till Maik


Augusti

Det var Klippanfesten och min familj kom ner plus Cecilia&Maik var här också, en del alkohol kom till
Jag Patrik och Maik åkte till havet för att ha en fin dag men det slutade med att vi blev attakerade av nyckelpigor
Min mobil blev stulen , fick tillbaka ca 4 tusen för den så jag var jätteglad eftersom jag ville ha min gamla telefon

Jag och Maik började på gymmet

Vi åkte till Tyskland över dagen och shoppade och åt världens godaste mat ( ostgratinerade kycklingbröst )

September

Patrik och jag var nere i Malmö och shoppade
Jag blev arbetslös
Min babysister Mollie fyllde år så det var att åka upp till Borås, det var även kräftskiva
Vi fick ett jättefint porträtt utav mamma och michael, Tack!
Jag fick ett nytt  jobb och är fortfarande kvar på det, tur det för jag trivs som fisken i vattnet.
Jag fick åka och ta ett nytt pass med fingeravtryck, oho!
Finaste Isadora föddes den 21 September


Oktober

Jag började redan räkna ner till Thailand
Fick gå till doktorn och kolla om jag hade gluten
Vi åkte till Borås igen och Patrik och  Michael drack öl och vi spelade poker.
Jag träffade Isadora för första gången, och det var den finaste bebisen.


November

Min gamla vän gick bort och det blev till att åka upp till borås på begravning
Jag tog svinvaccinet vilket jag fick skit ont i armen av
Var hemma hos Micke och Johanna en kväll och spelade monopol och det slutade med att Micke vann.
Man började att jyulpynta
Vi tog sista sprutan mot Twinrix hos Ingelas mamma i Eslöv-


December

Beställde saker på Taxfreen
Vi hade pepparkaksbak tillsammans med Nova som sov över här
Min faster gick bort vilket var oerhört jobbigt
Var ännu en gång i Borås, sista gången innan Thailand.
Erik i idol och även min Idol vinner IDOL.
Granen sattes upp för att min familj kom ner för att Patrik fyllde 23 år och vi firade då även julafton
Michael kom ner och tapetserade i köket skitsnyggt.






Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0