Middag hos fäster.

Godmorgon/Godmiddag.

Nu ska jag snart göra mig iordning för vi ska åka till min faster på middag.
Vi har även med oss julklappar till mitt lilla gudbarn Jasmine.
Hoppas hon blir glad för vi hade ingen aning om vad vi skulle köpa.

Vet inte ifall detta är sjukt men igår så packade jag och Patrik saker som vi ändå inte kommer använda förräns vi är i Thailand, det är ju bara bra så kanske man inte glömmer något.
Men kanske lite tidigt jag vet inte, två veckor kvar?

Nu åker även min rå bantning in igen det gick ju så bra sist så nu blir det i princip ingen mat tills vi är i Thailand, visst kommer jag äta men det är typ enbart grönt, ingen pasta eller potatis usha.
Sen så ska jag iväg och köpa sådanna drinkar också som tydligen är väldigt bra men saker röv.

Här är mitt lilla gudbarn Jasmine
Bild lånad av min kusin
Sandra









Kommentarer
Skickat av: emma

willma är jonas och johannas bebis :)

2010-01-04 @ 15:21:59
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Skickat av: camilla

kan bara påpeka lite lätt att sådana drinkar inte fungerar. du går ner för stunden men så fort du stoppar i dig minsta lilla, även om det bara är ett salladsblad, går du upp igen för kroppen vill ha något att arbeta med.

du kommer dessutom bli sjukt dålig i magen eftersom den inte får arbeta med något utan bara luft.

bättre då att käka massa grönt, morötter och frukt. det kommer du må mycket bättre av och gå ner i vikt.

2010-01-04 @ 17:31:14
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0