Hej dar hemma i kylan

Hej allihopa.

Nu blir det kanske ett langt inlagg men men las om ni vill.

Resan borjade som sagt i tisdags flyger gick hyffsat bra faktiskt forutom att jag fick varldens magont menmen.
Nar vi landade sa var det att ga ta sina vaskor for att leta upp en taxi.
Och det kan jag saga att det var inga problem.
Nar vi kom till varat hotell sa fick vi vara rum och sedan satte vi oss i Baren och och at och drack lite. Solen borjade namligen att ga ner nar vi kom fram sa vi tog det mest lugnt igar.

Idag da sa skiner solen for fulla muggar och varmt ar det ocksa ca 34 grader i skuggan.
Vi har legat vid havet hela formiddagen plus att vi akte bananbat vilket var SKITkul, tror jag fick med mig hela havet i nasan bara men annars sa ar det lugnt haha.
Patrik ligger just nu och vilar middag, kanner att jag ocksa ar lite trott men jag tankte springa upp till Johanna och fraga om hon vill sitta vid poolen och ta en drink.
Jag kan saga att vi har det super hotellet ar jattefint, det tar knappt 10 minuter att ga till havet och da att det ar sa varmt kan val ingen klaga pa?

Det med kameran och bilder osv sa testade vi igar men det fungerade inte, iofs sa fungerade ingenting sa ska prova sen ikvall, vill ju kunna visa er lite bilder.
Nu ska jag ga men skriver sakert imorgon eller ikvall igen, hoppas ni har det bra.\Halsningar fran varma Thailand



Kommentarer
Skickat av: michaela

Vad bra att det inte regnar eller är mulet, njut nu av värmen som vi inte har här:)

2010-01-21 @ 09:55:59
Skickat av: mamma

ÅÅÅ jag vill oxå ligga och gassa i solen!!!!

2010-01-21 @ 16:23:23
Skickat av: Sara

Guuud vad härligt det låter, gott för er! :D



hahahaha åt den sista kommentaren.

2010-01-21 @ 16:45:33
URL: http://elisabethsara.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0