Fuck off!

Varför ska det alltid finnas människor som ska sätta sig emot saker och ting?
Att det kan låta så jävla negativt ur någons mun är helt otroligt.
Fan låt mig få njuta av att jag ska åka iväg till Thailand i tre veckor, skit du ifall det kommer vara molnigt i tre veckor.
Som jag sa jag har inte betalat ca 28 tusen för ENBART solen.
Åh jag blir så arg, att det ska finnas människor som ska trycka ner ens humör totalt.


Gillar inte sådanna människor som verkligen inte kan glädjas åt andra än enbart sig själv.




Kommentarer
Skickat av: mamma

vem har gnällt nu då?

2010-01-12 @ 10:26:46
Skickat av: Cecilia

Låt de gnälla, njut av att du ska iväg och slippa kalla Sverige :D Du förtjänar lite semester

2010-01-12 @ 11:20:23
Skickat av: Johanna

2010-01-12 @ 11:42:05
Skickat av: Anonym

De är bara avundsjuka!! vi ska nog fan ha de bra ändå :) bara 7 dagar kvar ju!

2010-01-12 @ 11:42:53
Skickat av: amire fetahu

håller med dom e bara avensjuka!

dom e inte gud o veta hur vädret blir

snö finns det inte iaf så njut

o bara vaaaaaa!!

ni kommmer hade underbart!

man ska inte lägga ner ens engeri el skriva om

såna folk dom ska man bara tycka synd om!

njuttttttttttttttttttttttttt

2010-01-16 @ 13:56:36

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0