Freedom Beach

Godeftermiddag.

Idag har varit en underbar dag, igar bestamde vi oss for att vi skulle ta en longtail bat till en lite finare strand.
Vi valde bland ett par styckna och det blev till sist Freedom Beach.

Nar vi kom dar bakom snaren och fick se stranden sa kandes det valdigt bra, vattnet var glasklart och sanden var vit.

Vi har snorklat och verkligen lekt i vattnet idag, vi hittade en gammal flaska pa bottnen ocksa :)

Tycker ni ar kassa pa att komentera

Freedom Beach



Patrik steker



Jag och Johanna steker



Jag uppe pa en utsiktsplats vilket var oerhort jobbigt att ga uppfor men utsikten ar ju att do for



Jag & Patrik i longtailbaten






Kommentarer
Skickat av: Malin

Fan att jag missade när du va inne på msn. Aja ni ser ju ut att ha det gott iaf. :D

2010-01-29 @ 12:10:33
Skickat av: mamma

På den stranden har jag oxå legat och stekt mig! Helt underbartt där!!!!

2010-01-29 @ 15:40:49
Skickat av: Cecilia & Maik

Ser SÅ skönt ut! Här har det inte varit plusgrader sedan ni åkte! Ta lite värme med hem! Hoppas ni har det riktigt bra!

2010-01-29 @ 17:33:35

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0