Tyskland!

Orkar inte skriva utan bilderna får förklara!

Jag i Hytten på väg



När vi kom fram till Bremen så var det shopping som stod på shemat, jag hittade inte så mycket eller ja jag hittade en tröja haha. Sen var det hem till Maiks moster och äta middag vilket var ett utav det godaste jag har ätit
Sen var det dags för lite mer shopping och sen hem snabbt och göra sig iordning för att sedan ta en liten utgång.
Vilket var riktigt roligt till sist! En irländk pub blev det

Dagen efter var inte så kul, men det är en annan sak.

På en irländsk pub




Männen




Hela gänget




Skål älskling




Lite tyskt folk




Patrik var på väg att somna så bäst att hålla upp ögonen på honom




Fyllesnack?











Dagen efter så var vi inne i stan och blev lite guidade av Maiks moster.
Bremen är en jättefin stad och på sommaren är det nog ännu mysigare.
Vi gick där och kollade på gamla byggnader osv, vi satte oss även ner och drack lite nere i en jättegammal källare som dem gjort om till restaurang.
Efter allt detta så var det dags att gå till Fotbollen. Det var faktikst jättekul att kolla fotboll där arenan var jättestor och det var fullsatt så det var lite häftigt tror dem sa 37 tusen.



Jag och Patrik framför statyn Roland inne i Bremen




Ett litet torg i Bremen



Jag och Patrik på fotbollen Bremen-Leverkusen




Stort och mycket folk





Kommentarer
Skickat av: Syster yster !

Heeej :D ! aa vad kul ni verkar ha haft det .. ser ju hur skont som hellst ut ju ! saknar dig massor nu , men det ar ju ungefar bara ett halvar kvar har borta nu innan jag kommer hem :D Vad fin du ar i haret foresten !! jattefin farg ! :) see u soon sis ! love u . puss !

2010-02-22 @ 17:51:31
Skickat av: mamma

Ja det var tur att du höll upp hans ögon så fint!

2010-02-23 @ 18:16:42

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0