Phuket 5 Feb 2010

Hej!
Idag har vi legat pa stranden hela dagen  vi har spelat sadant racket vilket ar bra for man kanner inte riktigt hur varmt det ar da, mina blasor har borjat forsvinna men var inne hos apotoket och hon hjalpte mig att tvatta det och satte pa ett fint plaster. Inte kul nar man vaknar pa natterna for att det gor sa satans ont.

Nu ar det snart fardig shoppat ocksa det ar bara lite kvar till min familj sen nu dem sista dagarna ska bara bli lugnt forutom PhiPhi, vi skulle ju akt dit tidigare men i och med blasorna sa valde vi att vanta i nagra dagar.

Just nu lagntar jag faktikst hem jatte mycket det ska bli sa skont att komma hem till sin egna sang och lagenheten undra om vi har prickat in 3 hela veckor utan regn och moln ja det ater star att se an sa lange sa ser det ju bara bra ut.

Har vi blivit nagot bruna?



Har ar vi pa ett kopcenter for en vecka sen tror jag.




Jag pa stranden idag




Varan taxi hem



Vi for nagra dagar sen och nej jag skelar inte haha!




Vi idag efter stranden






Kommentarer
Skickat av: michaela

bruna fina ni är ser mysigt ut:)

2010-02-05 @ 10:35:10
Skickat av: Anonym

Passa på att njuta nu den sista tiden. I Sverige är det VINTER!!!!

2010-02-05 @ 13:14:51

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0