Lite saker på resan!





Lovade Sara att ta lite kort på det jag har handlat så här är lite på vad jag har handlat där nere.

Bild 1: En helt vanlig vit strandklänning ganska så uringad men sitter skitsnyggt på ( Supernöjd )
Bild 2: Ett snyggt ribbat Lacoste linne
Bild 3: En somrig kortkort klänning som jag köpte inne på ett köpcenter allltså äkta vara ( Meganöjd )
Bild 4: En vanlig sommarklänning med broderat längst ner skitsöt på
Bild 5: Två st Ed Hardy T-shirts som verkligen ar as sköna att ha på sig
Bild 6: En Adidas tränings jacka (  Superduper nöjd )

Allt detta har inte kostat över 350 kronor.Så billigt är det där nere och det är väldigt bra kvalite på kläderna också för det är tvättat en gång nere i Thailand och en gång här hemma också.




Kommentarer
Skickat av: totte

en sån adidas har jag, fast aah gul:)

2010-02-15 @ 13:05:08
Skickat av: Sara

Oooh va fint!! Klänningen på bild nummer 3 var dösnygg!

2010-02-15 @ 16:48:14
URL: http://elisabethsara.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0