Jag älskar min pojkvän.

Jag tänker inte skriva något mer inlägg om Thailand för jag har redan skrivit allt i dem tidigare inläggen.

Så detta inlägget är till min älskade pojkvän

Vill bara säga tack för att du har gjort denna resa till en toppen resa
Det är den andra stora resan vi gör tillsammans och denna var minst lika bra.
Jag älskar att gå där med dig hand i hand i sanden och känna solen i ryggen
att bara kunna njuta över att ha semester tillsammans med dig.

Tack Patrik, Jag älskar dig mer än något annat






Kommentarer
Skickat av: Cecilia

Så söta :)

2010-02-11 @ 21:12:36
Skickat av: mamma

Åhåh, va gulligt! Tyckte Patrik det var lika romantiskt som du då? Hahaa

2010-02-12 @ 17:02:43
Skickat av: totte

bra<3

2010-02-15 @ 00:45:02

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0