Glada pa semestern

Naja idag har det vart en fin dag , har fatt ta det javligt forsiktigt i och med att jag fatt blasor over brostkorgen dar jag brant mig irriterande ar det for jag vill ju vara i solen hehe.
Vi fick hamtat ut vara forsta foton idag ocksa sa det blev till att satta in dem i vara nya fotoalbum som vi handlat har nere..
Nu ligger Patrik och sover och jag tanka lana en bok ifran hotellet och satta mig och lasa.
Nu ar det ca halva tiden kvar tror jag nagon dag mindre tiden gar fort men samtidigt sa langtar jag faktiskt till lite  kyla haha. Det var som igar nar vi var ute och kollade United - Arsenal sa kom det nagra droppar regn for forsta gangen pa hela tiden vi vart har sa da blev vi skitglada och tankte YES lite regn men det brot aldrig ut sa ja sol sol och sol.


Hur ar vadret dar hemma

Lite flumbilder




Foto i det nya albumet och ett annat album









Kommentarer
Skickat av: Malin

Vädret här är värdelöst. Tack så mkt för vykortet. :D

2010-02-01 @ 17:38:37
Skickat av: Cecilia & Maik

Detta vädret är iaf inte nåtot att längta till! Här är det full snöstorm just nu! Rent ut sagt ett j-a väder! Ni valde verkligen rätt tid att åka!

2010-02-02 @ 20:35:23
Skickat av: mamma

Ni är allt röda i nyllet, svider fint va ?! Jag lovar er, det är inget väder att längta till här!!! Bara snö och mera snö! Borås stad har svårt att ploga för det finns ingen plats att samla snön. Det finns planer på att man ska forsla bort snön nånstans istället, det är redan fullt på gater och trotoarer.

Pus puss

2010-02-03 @ 09:59:28
Skickat av: michaela

gör inte brännan ont? fina fotoalbum ni fick med er

2010-02-05 @ 10:41:27

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0