...

Så nu är den vanliga vardagen tillbaka.
Har jobbat hela helgen vilket i  och för sig har varit roligt.
Men igår så däckade jag av totalt i soffan så antagligen borde jag kanske vilat upp mig lite innan jag började jobba.
Menar vi kom hem natten mellan onsdagen och torsdagen vart uppe där sen 01:30 hållt i gång hela dagen sedan jobba på fredag.
Menmen får vila idag istället.


Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, städa tror jag för det behövs och jag som har längtat efter att få städa själv, jag hjälpte typ städpersonalen i Thailand i slutet för jag längtade så jag plockade lite här och var.
Då sa Patrik till mig att " Fan låt det vara det är inte ditt jobb" Just det ja vi är ju på semester haha!




Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0