3 år snart!

Once in a lifetime
You look in someone's eyes
And it feels like the world stops turning at once
Well that's what it felt like for me
I knew knew right away this day would be
Standing together, believing forever
Is there in our reach

I'll be with you till the end
Nothing can tear this love apart
I'll put my hand upon my heart
This is the promise I'll make to you
Whatever comes we'll see it through
Nothing can break it
This feeling's too strong

2007-02-22



Hur vet man att man är så kär att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen?
Jag vill inte ljuga och säga att jag är nykär och att det pirrar i magen varje gång Patrik ska komma hem ifrån jobbet eller träning.
Men jag vet att jag är super kär i honom just för att jag kan verkligen inte se mig själv utan honom.

Jag tror att alla förhållanden har eller kommer ha en period där det inte riktigt går som man vill och allting känns jättetungt.
Jag och Patrik har haft en sådan och det var för ca 2 år sedan.
Just darför vet jag att vi hör ihop för vi klarade det tillsammans.
Självklart bråkar vi ibland men det hör ju till man är ju inte vän konstant med sin bästa tjejkompis heller eller hur?
Jag hoppas och kommer göra allt för att jag ska få vara med Patrik livet ut

Jag älskar dig Patrik



Ville bara få ur mig lite kärlekskänslor haha!




Kommentarer
Skickat av: michaela

kärlek är fint:)

2010-02-17 @ 12:58:10
Skickat av: Cecilia

Naw :D kärlek e underbart när man väl hittar den :D

2010-02-17 @ 17:35:49

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0