Lägenheten är min

Åhhh nu är jag glad köpte lägenheten igår och flyttar in den 15/12 då hinner jag julpynta iallafall.
Kände inter alls för någon jul men nu när jag har eget boende över jul så är det ju en självklarhet.

Vill också säga att jag skiter inte ut pengar så möbler får komma efter hand, det enda jag ska köpa nytt nu tills jag flyttar är en sängstomme och jag vet exakt vilken jag ska ha.
Lägenheten är inte så jättefin där behövs tapetseras och läggas nytt golv i sovrummet men tur jag har världens bästa styvfar som vill fixa detta.
Så lägenheten får se ut som fan ett tag men det struntar jag i, jag har tak över huvudet och det bästa av allt är att jag kommer få klara mig själv! Känns så skönt!

Pratade med Patrik idag också, kul att höra hans röst och kul att höra att han mådde bra.
Jag saknar honom varje dag men det kommer väl jag göra livet ut antar jag.




Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0