29 December

Dagarna börjar närma sitt slut innan det är dags för ett nytt år!
Underbart ska det bli, jag känner mig faktiskt full av energi på något sätt så jag har lovat mig själv att det nya året ska bli ett bra år. Att lämna det gamla och påbörja det nya!

Jag har inga nyårslöften direkt, förutom kanske att fortsätta få bra betyg i skolan.

Nyår för mig är väldigt viktig, vet att det är vissa personer som inte alls förstår det men för mig betyder det jättemycket just för att det är ett nytt år och man ska se fram emot ett helt nytt år förhoppningsvis tillsammans med någon jämte sig.
Nyårsfest är egentligen inte alls viktig för mig för festa kan man göra vilken dag som helst på året så att iår ska jag vara hemma med familjen på nyår. ( Helt otroligt )







Kommentarer
Skickat av: mamma

Mysigt!

2010-12-30 @ 16:24:53

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0