Teori!

Har precis gjort ett "Teori prov" utan att ha läst någonting. Jag väntar ju fortfarande på mitt körkortstillstånd men min lillebror har en sådan skiva som man kan testa hemma. Och jag måste nog säga att teorin ja jag vet inte utav 60 frågor hade jag 41 rätt visst där är många fel men tänk på att jag aldrig läst.
Sen alla påbud och vägmärken hade jag tre fel så jävla duktig är jag !

Någon som vet vad det är för skillnad på dessa två ? (Förutom att den ena är större än den andra? )









Kommentarer
Skickat av: sohlsson

Hej! :)

Jag har en frågestund i min blogg!

Kika in och släng in en fråga. :)

Alla frågor är välkomna.

2010-08-18 @ 15:54:34
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Skickat av: Sandra

Jag TROR att de är så att de högra är parkeringsförbud på en viss strecka. Alltså från stolpen o bakom.

Den vänsta är parkeringsförbud i ett område. Tillexempel en innegård eller liknande.

Körkorts teorin är faktiskt inte så svår. Fast de beror på. jag fixade teoriprovet med bara 1 fel efter 2 veckor. Med körningen tog de typ 9 månader. De är lite skillnad. =).

Lycka till med körkortet!

Kram

2010-08-18 @ 16:17:27
URL: http://borasflicka.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0