100 frågor om mig.

1. Hur gammal är du om fem år?
26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Patrik

3. Hur lång är du?
163 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Räknas en filmserie? isåfall "Pacific" Mycket bra!

5. Vem ringde du senast?
Patrik

6. Vem ringde dig senast?
Erica

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Vad blev det!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Allt för länge sen ( Feb )

11. Vilken ögonfärg har du?
bruna

12. När vaknade du i dag?
10:30

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj! ingen aning 

14. Vilken är din favoritplats?
På stranden i Thailand

15. Vilken plats föredrar du minst?
svår fråga.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag har ett hus med mina tre barn

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Pinnar på väggen ( Ja det är faktiskt sant ) haha

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ericas utställning HAHA!

19. Hur stor är din säng?
haha jag vet faktikst men det är en dubbel säng.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Sockar

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3

23. Hur många landskap har du bott i?
två

24. Vilka städer har du bott i?
Borås, ( räknas Klippan som en stad? ) bra koll jag har

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota

26. Är du social?
Aa det tycker jag

27. Vilken är din favoritglass?
Daim

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Pannacotta

29. Tycker du om kinamat?
MUMS

30. Tycker du om kaffe?
Ja det slinker väl ner en kopp då & då

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk ( när jag väl äter frukost )

32. Sover du på någon särskild sida?
På vänster så Patrik kan hålla mig

33. Kan du spela poker?
Vem kan inte det?

34. Tycker du om att mysa/kela?
Aa när jag inte har mens!

35. Är du en beroendemänniska?
Aa tror det

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Ja självklart vill jag det !

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja engelska och lite finska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
hahah ja det var ju på den gamla goa tiden ;)

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Sprit och män! haha ne kläder och sparande faktikst

42. Äger du dyrbara smycken?
vad räknas som dyrt? Fick ett armband av Patrik och det tyckte jag var dyrt iallafall

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Oj det skiftar men just nu "Extrem överlevnad" ja jag gillar naturfilmer om ingen viste det

44. Kan du rulla med tungan?
aa

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det får bli min fina vän Sara finner många skratt med henne

46. Sover du med gosedjur?
Min björn Patrik

47. Vad har du för ringsignal?
Robbie Williams - Let me entertain you Såklart!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har två par skor i min bokhylla sen jag var liten

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En fotoram

50. Flirtar du mycket?
Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Yes! Det ni det visste ni inte :)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Aa många gånger, speciellt när jag inte har körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Herregud, Pojken som kallades det och det var väl i 8-an kanske, Är ingen bokmänniska

54. Läser du dagstidningen?
Aftonbladet på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej bara på krogen

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Min tvätt tid som jag har bokat

59. När var du i kyrkan senast?
Min fasters begravning.    Usch vill inte tänka på det

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Thomas hette han, han var min NO lärare.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Oj det minns jag inte men det är väl kanske en helg eller lite mer ( väääldigt mysigt )

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min fina pojkvän

63. Vad lyssnar du på just nu?
Tangenbordet som knapprar

64. Har du varit med i tidningen?
Ajjemen

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Grönkål!

66. Vem såg dig naken senast?
amen! aja Patrik

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blå och vit, Finland vettu!

68. Hur imponerar man på dig?
Visa mig dina händer så har du mig ;)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jag ringer min vän Sara

70. Har du någon piercing?
Japp i navelen

71. Din största vinst?
600 på Keeeeno

72. Civilstånd?
Gift sen 20 år tillbaka.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Olika bloggar Facebook

74. Är du fåfäng?
Aa

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Absolut och jag tänker inte gå in på vad

76. Hur gammal är din pappa?
Vet faktikst inte.

77. Vilket är ditt drömjobb?
Ambulans sjukvårdare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Jag skulle vilja hoppa Bungy jump ( stavning ) Var nära på att boka tid i Thailand men blev aldrig av.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Oj, Ja jag har haft en katt som hette Morris, två kaninen den ena hette Z och den andra hette Dumle sen har jag haft en till katt som hette Bosse.
Fina namn va ?

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Posar framför spegeln när jag borstar tänderna, Bajsar med öppen dörr här hemma, måste kolla vem det är som kommer i trapphuset

81. Svär du ofta?
Ja nästan faktikst i var mening :/

82. Sverige när det är som bäst?
Fy för Sverige

83. Kan du åka slalom?
Aa faktikst och det är skitkul eller aa räknas störtlopp ?

84. Vad har du ätit i dag?
Ja två smörgåsar och ett glas mjölk

85. Vad har du för utbildning?
Gymnasie handel hoppade iofs av så aa ingen !

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ansiktet och magen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Ben och armar

88. Vilken är din bästa egenskap?
Är en bra lyssnare

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Tålamodet

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Robbie Williams- Jag vill vara lika snygg som han
Adolf Hitler


91. Saknar du något?
Aa värmen

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja självklart!

93. Vad gör dig ledsen?
Att inte känna mig älskad

94. Vad gör dig glad?
Oj många saker

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej men snart kanske ;)

96. Vad ska du göra i helgen?
Jag ska ta det lugnt och invänta nästa helg, då blir det spriiit!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Knasigaste? Jag gör nästan något var dag 

98. Vad har du för laster?
Cigg, och dra ut bös ur ögonen fast det är det bästa jag vet typ

99. Vem är din förebild?
Har ingen förebild jag är perfekt som jag är :)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Söööva



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0