Minnen tillsammans med min fina kusin!

Lovade min kusin att jag skulle uppdatera när jag kom hem så jag får väl göra det.
Hon tycker nämligen jag borde bli bättre på det.

När man tänker tillbaka i tiden så har jag och Jessica gjort väldigt mycket tillsammans.
Mormor & Morfar tog oss alltid på semester en gång om året så jag kan skriva tuuuusen minnen jag har tillsammans med henne/dem

Jag ska skriva ett var vecka ( för min egna skull eftersom jag skriver för min skull så kan jag någon gång gå tillbaka )

Sälenresan

Minns inte när och hur gamla vi var men mormor & morfar tog oss på en liten semester till Sälen.
Inte för att åka skidor utan bara för att bo i stuga och se naturen. Vilket var skitkul!
Fantasin började få fart och jag och Jessica lekte Ronja rövardotter så vi sprang och hoppade i gräset då helt plötsligt Jessica ropar på mig och visar mig en fågel som hon faktikst har råkat trampa på.
Semesten blev ju genast mycket roligare när vi fick ta hand om ett djur, för fågeln levde ju ( Morfar ville ju nacka den ) så vi skaffade en låda och la lite gräs och la fågeln där i, tror efter två dagar så var fågeln borta.
Vi räddade ett fågel liv!  ( Men idag kan jag faktiskt tänka mig att det var morfar som nackade den där fågel )

Eller vad tror ni?


Min fina kusin Jessica







Kommentarer
Skickat av: Jessica

haha aa du, vi fick genast ett samtalsämne här Ronja rövardotter och skalle- pär det är grejjer!!!

2010-04-01 @ 21:41:38

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0