Jag mår röv!

Hej och godmorgon!
Igår efter jobbet så blev det att baka en kladdkaka till Patrik för jag skulle nämligen ut så då var jag snäll och gjorde det.
Jag och Erica och några till var och spelade bowling inne i Helsingborg och sedan blev det utgång.
Vi skulle till Tivoli men det blev ett ställe som heter Tempel.

Patrik var snäll och kom och hämtade mig vid fyra tiden och idag mår man ju som man förtjänar.
Men det var faktikst riktigt kul igår!

Ikväll blir det att åka hem till min faster och äta lite påskmiddag vilket kan bli väldigt gott för jag har nämligen inte ätit någonting sen igår klockan 17 och då var det bara nudlar, så påskmat ska smaka riktigt bra!

Så nu vet ni det GLAD PÅSK


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0