Frank Lampard!

Jag måste lägga in här emellan tvättarna att nu är det rätt så spännande inom Engelsk fotboll.
Jag håller ju på Chelsea och Patrik håller på Manchester United.
Chelsea leder och det är inte många matcher kvar så jag hoppas hoppas att dem vinner Premier League.

Anledningen från allra första början var att jag började hålla på Chelsea var inte för att jag tyckte dem var duktiga eller så utan min lilla darling spelade där. Sen har det bara blivit att jag hejjat på dem.
Så det hade vart grymt kul att få se dem två lagen spela när vi åker till London.

Här har vi han, självaste Frank Lampard säger någon att han är ful så dra åt helvete :D






Kommentarer
Skickat av: Malin

Haha han är ful :P

2010-04-19 @ 09:44:50

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0