SATC och Idol 2009

När Patrik hade åkt till sin fotbolls träning så slog jag på SATC filmen det jag inte visste var att den var så lång så jag har fått avbryta den för jag får inte missa premiären av Idol 2009.
Måste ju se på alla idioter som skämmer ut sig.

En sak ni inte visste kanske var att jag och en föredetta vän medverkade i denna tävling dessvärre gick ingen av oss vidare och det kan ju bara bero på en sak


Kan ni gissa varför jag inte gick vidare ,)


Här står vi utanför portarna vid utagningen till Idiol 2007 skulle gissa på att klockan är runt 5-6 på morgonen!

Jag till vänster och Sofie till höger









Kommentarer
Skickat av: camilla

haha gjorde ni?? :D

2009-09-09 @ 07:56:55
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: mamma

Det var ju en j....a tur att tv4 inte visa ditt uppträdande. Någon sångfågel är ju varken du eller jag, eller hur?

2009-09-09 @ 09:31:09
Skickat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Okej :D

(Förlåt för sent svar)

2009-09-09 @ 19:20:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0