Nästan fyra tusen alldeles gratis fick jag! Tack!

Godmorgon/Godförmiddag/Godmiddag

Ja jag vet inte vilket av det man ska använda och jag bryr mig inte särskilt mycket heller.
Idag är det underbara Fredag och jag ska inte göra någonting idag, vi ska upp tidigt imorgon för att åka till Borås.
Längtar jättemycket det är mycket saker att längta till.
Sara och lilla magen, kräftskivan,Mollies kalas,mammas present som inte var klar förra gången vi var där sen min födelsedag, plus mitt simkort så jag är möjlig till att nås.


Som ni vet så var det någon idiot som snodde den på Citygross för mig, men jag tackar den jubel idioten som gjorde det för du gav mig just nästan 4 tusen i näven.
För jag kommer nämligen till att använda min gamla telefon som funkar perfekt och jag tycker faktikst om den gamla mer än den som blev snodd, så tack för att du gav mig ca fyra tusen!
(
Pengarna tar 2-3 dagar att komma in på ditt konto )
Älskar dig, jubelidiot!




Kommentarer
Skickat av: TereseErica

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?

2009-09-12 @ 19:40:01
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0