Min vinst kom idag




Så där då kom min vinst idag väldigt roligt faktikst!
Efter jobbet så åkte vi och handla och tog ut detta

Ikväll har vi bara tatt det lugnt ätit god middag och lite gott efter på det.
Patrik ska iväg imorgon vid halv elva för att spela match och sedan ut med killarna från laget och jag ska vänta på att Malin ska komma så en och annan grogg kan slinka ner.


Menmen ni märker kanske att det inte är någon uppdatering alls:
Det är för att jag jobbar och är trött efter det och sen vill jag inte skriva ut alla saker heller.

Som imorgon ska vi göra något hemligt!


Nu ska jag krypa ner hos honom och hoppas han kliar mig i håret vilket han brukar göra men aa vi hörs imorgon innan malle kommer.




Kommentarer
Skickat av: camilla

aah då, har flera kompisar som skriver där så de vet jag va de e :)

2009-09-26 @ 11:10:07
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: michaela

love hårprudukter:D

2009-09-28 @ 12:42:30

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0