Kräftskiva, porträtt!

Jag orkar tyvärr inte skriva allt för mycket, men jag är nykter jämfört med dem andra i huset så varför inte skriva av mig lite.

Vi åkte upp till Borås vid elva ungefär hade en rätt så rolig biltur vi sjöng och drev med varandra.
Vi var lite sena så vi åkte direkt hem till Sara och Oscar och sedan åkte vi vidare ner och satte oss på Café viskan.
Jätte kul att träffa båda två så nu önskar jag dem all lycka till för nu snart så tittar Issie ut.

Efter allt detta så åkte vi till Svaneholm för att gå på kräftskiva och som vanligt så var det fullt ös till sista man gick och fasters gubbe fick barnen hjälpa hem, min lillebrors fråga var ifall det fanns någon skortskärra i närheten.
Ja ni kan ju tänka er då. Blev kanske lite för mycket öl och Koskenkorva.

Vill bara tillägga att jag har fått världens finaste present utav mamma och Michael jag lägger upp bilder imorgon både från kräftskivan och presenten.

Nu ska jag sova för jag är riktigt trött men jag hoppas att alls lördag har varit trevlig!
Godnatt!


Det här är något av det finaste och mest "privata" jag har fått tusen tack mamma och michael.









Mammas och deras nya hund Jackie 3 mån.




Så detta var min kväll i snabba drag.

Vad tyckte ni om tavlan vi fick!?


Kommentarer
Skickat av: Anonym

Ser ut som att det var en trevlig kväll och ritningen var jättelikt er båda två. jättefint

2009-09-13 @ 11:07:00
Skickat av: camilla

på min gamla mobil som jag hade när jag va tillsammans med fredde. men den mobilen har jag kastat sen länge. så har inte bilden kvar tyvärr...

2009-09-13 @ 12:17:43
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0